subota, 25. veljače 2012.

Smiješni statusi na fesjbuku i poucno-glupe slikice

Otišli momak i cura u kafić,i pita on nju šta ćeš popit'.
Kaže ona : Coca colu, Red Bull i jednu toplu čokoladu.
Kaže momak : Halo bona,nisam te pito' šta ćeš popit,popit,popit

Zašto Chouck Norris nije dobio ulogu u Titaniku ??? Jer bi ih sve spasio . ;)

Konobar: Dobar dan ! Izvolite ?
- Djevojka: Ja ću sok od coca-cole !
- Momak: Ja ću šamar, da zapamtim kad sam zadnji put ovu kravu? izveo u grad !
hahahhahahahahahahahahahahha najjaci

Cura curi :
"Prelijepa si."
" Aaa hvala, takođeer . "
Momak momku :
"Izgledaš odlično."
"Čovječe, jesi ti gay ? " xD

Poštujte roditelje, ti vam ljudi internet plačaju! HAHAHAH :')

On : Ljubavi gdje si?
Ona : Kuci,mislim na tebee *____* a ti ?
On : Evo me u diskoteci,tocno iza tebe ! ;)

Rekli su „LJUBAV JE VEČNA“ i slažem se jer ja još uvek volim čokoladu. :D

Prvo polugodište - izgubljena bitka, ali ne i RAT ! :D

Status djevojcice od 11 godina..: "Eh da mogu vratiti godine..."-.-''

Dva policajca prave zapisnik o covjeku kojeg je udario voz.Policajac pise:
RUKA NA TRAVI, NOGA U VAGONU, TIJELO PORED PRUGE GLAVA NA (nepise govori sam sebi) Policajac 1 prugi,pruzi prugi,pruzi prugi ne ne pruzi ... (drugi policajac sutne glavu) Policajac 2 PISI NA TRAVI ....

Voze se Mujo i Amer u avionu...
Mujo vadi jabuku i počne je jesti
Amer: Šta je to?
Mujo: Jabuka
Amer: Kod nas u Americi jabuke su duplo veće
Vadi Mujo krušku i počne je jesti
Amer: Šta je to?
Mujo: Kruška
Amer: Kod nas kruške su 3 puta veće nego vaše
Vadi Mujo lubenicu:
Amer: Šta je to?
Mujo: Grašak pizda ti materina

Dobio čovjek otkaz na poslu, te sav očajan krenuo kući. Ulazi u kuću, kad u dnevnoj sobi susjed je*e njegovu ženu. Onako šokiran istrči na balkon, a tamo kći zabila iglicu u venu. Došlo mu zlo i ode u kupaonicu kad tamo sin naguzio prijatelja. Odluči otići na most i baciti se u rijeku. Stoji tako na mostu, razmišlja: "Žena kurva, kći drogerašica, sin peder, ubit ću se i gotovo, posao da i ne spominjem. Uto začuje da ga sa obale rijeke netko zove. "Čovječe siđi dolje, ja ću ti pomoći, ja sam tvoj vilenjak!"
Što će, jadan siđe dolje i pita: "Kako mi ti možeš pomoći: žena kurva, sin peder, kći..."
Kaže vilenjak: "Mogu, uz jedan uvjet."
- "Kaži uvjet"
- "Moraš mi popušiti i svi tvoji problemi bit će riješeni."
Razmišlja čovjek i pristane. Puši on vilenjaku, ovaj ga gladi rukom po glavi i pita: "Jeli, koliko imaš godina?"
- "Četrdeset i pet."
- "Četrdeset i pet kažeš, a još vjeruješ u vilenjake!"

U svetu se kaze "Spava kao andjeo"
a kod nas "Spava k'o zaklan" :D :D :D













Nema komentara:

Objavi komentar

NAJSMJEŠNIJI VICEVI IZREKE I ANEGDOTE



Zašto crnogorac sjedi na klupi i plače?-Sjeo na čavao pa mu se ne da ustat.
Zašto žene ujutro kad se probude trljaju oči?- Zato što nemaju jaja!
Zašto Englezi rade aute, ali ne i kompjutere?- Ne uspijevaju napraviti kompjuter kojem curi ulje.Zašto plavuša ne voli dojiti svoju bebu?-Jer je boli kad podgrijava mlijeko.Zašto plavuša nosi kompjuter u Dom zdravlja?-Da ga cijepi protiv virusa.
Pita mali Ivica tatu:- Tata, što je to pijanac?- Sine, vidiš li one dvije gredice na ogradi? Eto, pijancu se čini da su tamo 4 gredice.- Ali tata, ja vidim samo jednu gredicu.

GLUPE IZREKE, SMIJESNI STATUSI, GLUPI STATUSI NA FACEBOOK-U, GLUPI VICEVI, SMIJEŠNE SLIKE, PROVALE, GLUPANI I GLUPAČE VICEVI,ANEGDOTE