petak, 24. veljače 2012.

Ima da te uvaljam u snijeg ko rafaelo kuglicu


Cerkica : MAMA hocu konja
Mama : DOBICES KADA SE UDAS :)

?- Mogu ti videti mobilni ?
- Evo samo malo ( delete, delete, delete, delete ) Evo ti :D
Lajk kome je poznatoo :))

Čombe : Znaš Faruk, i za mnom su cure trčale.
Faruk : Ma ne moj mi reć.
Čombe : Ma 100% istina.
Faruk : I kada su prestali?
Čombe : Znaš Faruk, i za mnom su cure trčale.
Faruk : Ma ne moj mi reć.
Čombe : Ma 100% istina.
Faruk : I kada su prestali?
Čombe : Pa, kad sam im prestao da kradem torbice xDD

Dečko: moram ti nešto reći.
Cura : I ja, također.
Dečko : Prekidamo.
Cura : ALI TRUDNA SAM!!
Dečko : Jbg ja sam prvi reko xD

Cura : I eto, ode ja na operaciju. Volim te.
Dečko ju je gledao pogledom punim ljubavi.
Dečko : Volim i ja tebe.
Poljubi je u obraz. Curu su odveli u salu za operaciju.
Nakon uspješne transplantacije srca, odvezli su je u sobu. Njega nije nigdje bilo. Zapitala je tatu.
Cura : Gdje je on?
Tata : zar ti nisu rekli tko je bio darovatelj srca, jel da?
Cura je počela plakati.
Cura : Omg. Nije li valjda on bio?
Tata : Hehe. Šalim se. Eno otišao je da sere xD

Pricam sam/a sa sobom jer volim imati posla s pametnim ljudima :D

Zivimo u gradu u kome vredis onoliko koliko imas u dzepu.U gradu u kome se odbacuju ruzne,siromasne i bolesne osobe.U gradu koji je okrenut ka materijalizmu,gde je svaka treca sponzorusa i svaki drugi muska kurva.U gradu u kome tesko mozes naci pravog prijatelja.U gradu u kome se zive tudji zivoti, a svoj se smatra savrsenim i o njemu se ne govori. U gradu koji ima vise maloletnih roditelja nego fakultetski obrazovanih. Ali ja kazem Nisu važne stvari na tebi, već ono što nosiš u sebi :-) :)))

Zapamtite dve stvari:
1 - NEMOJTE NIKAD DONOSITI ODLUKE KADA STE LJUTI,
2 - NEMOJTE NISTA OBECAVATI KADA STE SRECNI...

Mrzim kad roditelji kazu ' Ovo je moja kuca ''
A kada treba da se sprema onda je '' Ovo je i tvoja kuca '' :D

Ako ne možeš pomoći – smetaj! 
Važno je učestvovati :D

Ona: Cao!
On: Cao!
Ona: Oces da odem?
On: Ne!
Ona: Je me volis?
On: Nravno!
Ona: Dali bi me nekad izneverio?
On: Ne! Nikad!
Ona: Dali bi mi dal jedan poljubac? 
On: Da.
Ona: Dali nekad bi me udaril?
On: Jesi Luda?
Ona: Jel mogu racunati na tebe?
On: Da.
Ona: Duso. 

Dvije Bebe u rodilištu :
1 : '' JeL pavas ? ''
2 : '' Ne pavam. ''
1 : '' a ta jadis ? ''
2 : '' vitim na fejsu. ''
1 : '' aj mi jajkaj status ! ''
2 : '' Paavam , Pavaam ! ''xD

TV - dosadno!
FACEBOOK - dosadno!
SPAVANJE - dosadno!
TUŠIRANJE - dosadno!
HRANA - dosadno!

Sve je postalo DOSADNO!
Like ako ti je dosadno! -.-

Pita Mujo zenu:
- S kim si pricala dva sata pred vratima?
- S komsinicom, nije imala vremena da udje :D MeDeK¦..






Nema komentara:

Objavi komentar

NAJSMJEŠNIJI VICEVI IZREKE I ANEGDOTE



Zašto crnogorac sjedi na klupi i plače?-Sjeo na čavao pa mu se ne da ustat.
Zašto žene ujutro kad se probude trljaju oči?- Zato što nemaju jaja!
Zašto Englezi rade aute, ali ne i kompjutere?- Ne uspijevaju napraviti kompjuter kojem curi ulje.Zašto plavuša ne voli dojiti svoju bebu?-Jer je boli kad podgrijava mlijeko.Zašto plavuša nosi kompjuter u Dom zdravlja?-Da ga cijepi protiv virusa.
Pita mali Ivica tatu:- Tata, što je to pijanac?- Sine, vidiš li one dvije gredice na ogradi? Eto, pijancu se čini da su tamo 4 gredice.- Ali tata, ja vidim samo jednu gredicu.

GLUPE IZREKE, SMIJESNI STATUSI, GLUPI STATUSI NA FACEBOOK-U, GLUPI VICEVI, SMIJEŠNE SLIKE, PROVALE, GLUPANI I GLUPAČE VICEVI,ANEGDOTE