četvrtak, 23. veljače 2012.

Smijesno glupi stihovi turbo-folk narodnjaka

Stihovi iz turbo-folk pjesama:
- Što na kafu zoveš mene kad nemaš samljevene?
- Pijem vino i rakiju vruću i ne mislim na traktor i kuću. Šta će meni vjenčanje i žena kad sa tuđom živim bez problema!
- Caki, Caki, Cale, kupi mi sandale, samo pazi Cale da ne budu male!
- Zbogom sine zbogom rode, pazi da ti voz ne ode!
- Ja sam seljak veseljak, a u duši tugu skrivam, šta ću jadan kraj Morave kad ne znam da plivam!
- Zeka voli kupus, kupus voli rosu, a ja moju malu i golu i bosu!
- Konobaru donesi mi štok, hoću da se napijem da zaigram rok!
- Ti me varas s mojim drugom stojkom, dok se mučim sa karijes dvojkom
- Više volim tvoje noge krive , nego gajbu sarajevske pive 
- Otiš'o si, sarmu prob'o nisi
- Ispred kuće metar drva, ti si moja ljubav prva!
-Popij jednu hajde, hajde , kad si trijezan nema fajde...
- Zeleni se polje, igraju se jarci, ne volis me dragane, ziv ne bio majciiiiii....
- Moja mala progutala žvaku, pa joj raste balon u stomaku
-Moja mala ufatila zeca, i neka je , biće brza djeca!

Nema komentara:

Objavi komentar

NAJSMJEŠNIJI VICEVI IZREKE I ANEGDOTE



Zašto crnogorac sjedi na klupi i plače?-Sjeo na čavao pa mu se ne da ustat.
Zašto žene ujutro kad se probude trljaju oči?- Zato što nemaju jaja!
Zašto Englezi rade aute, ali ne i kompjutere?- Ne uspijevaju napraviti kompjuter kojem curi ulje.Zašto plavuša ne voli dojiti svoju bebu?-Jer je boli kad podgrijava mlijeko.Zašto plavuša nosi kompjuter u Dom zdravlja?-Da ga cijepi protiv virusa.
Pita mali Ivica tatu:- Tata, što je to pijanac?- Sine, vidiš li one dvije gredice na ogradi? Eto, pijancu se čini da su tamo 4 gredice.- Ali tata, ja vidim samo jednu gredicu.

GLUPE IZREKE, SMIJESNI STATUSI, GLUPI STATUSI NA FACEBOOK-U, GLUPI VICEVI, SMIJEŠNE SLIKE, PROVALE, GLUPANI I GLUPAČE VICEVI,ANEGDOTE