subota, 25. veljače 2012.

Još statusa sa facebooka, visevi, smiješne slike , uživajte

Cura curi :
"Prelijepa si."
" Aaa hvala, takođeer . "
Momak momku :
"Izgledaš odlično."
"Čovječe, jesi ti gay ? " xD

Wikipedia: "?a znam sve!"
Google: "?a imam sve!"
Internet: "Bez mene ne možete!"
Struja: ''HAHHAHAHAHA, stvarno?!''

Ako se miče, biologija je. Ako ima
miris, hemija je. Ako ima moć,
fizika je. E ako ne kontaš, onda je
matematika :D

Mujo: Fato jel znas da zena dnevno izgovori 32.000 rijeci, a muskarac 16.000, upola manje. Fata: To je zato sto sve moramo dva puta da vam objasnjavamo! Mujo: hhhA?

Mrzim kad napisem kilometarsku poruku , A dobijem odgovor sa OK o.O

Ponedeljak-neda mi se u skolu -.-'
Utorak-Jojjj tek je utorak :/
Sreda-sredina nedelje :S
Cetvrtak-ajde vikend vise!
Petak-Jos dns pa vikend *_*
Subota-Jupiii subota je ! :D
Nedelja-Aaaa Neee sutra ponedeljak :'(

Otišao Mujo u Nemačku, pa piše Fati...
- Fato, iskopaj de onaj mitraljez iz bašte, podmaži ga i vrati na isto mjesto.
Vidi to poštar i odnese u policiju. Policija dođe i prekopa čitav vrt, ali nema mitraljeza...

Muž i žena se već satima voze autom,
posle velike svadje ne pričaju jedno s drugim.
Tako u vožnji prolaze kroz neko selo,
u dvorištu jedne kuće, ugledaše dve svinje kako se valjaju u blatu.
Muž nadigo nos pa je upita:
"Jel' to neka tvoja rodbina?"
-"Jeste! Svekar i svekrva!" :D
Par dana kasnije piše Mujo opet:
- Fato, ako su policajcii prekopali vrt, ti posadi krompir :D

Ide autobus pun ludaka i stane...
Šofer u čudu ne zna šta da radi a jedan od ludaka celo vreme govori:
’Ja znam šta se pokvarilo! Ja znam šta se pokvarilo!
Daj umukni odakle ti to znaš!-povika šofer.
Ja znam šta se pokvarilo!-opet povika ludak.
Šofer sav iznerviran:
Dobro ajde da čujem šta se pokvarilo!
Pa autobus se pokvario... :D

ON : " Imaš prelepe zube *_* "
ONA : " Hvala tiii :$ "
ON : " Žuta mi je uvek bila najdraža boja :P "

?-Dobio sam 5 iz matematike! :D -Debilu, to su bodovi! :D

Uđe tata u kupaonicu i ulovi sina kako se šminka:

TATA: Sine, pa ti si peder!
SIN: Ne tata, ja sam princeza! HAHAAHA :)

U Svijetu Postoji 5000 jezika,al srednji prst svi razumiju xD

Stalno se zalite kako vam dolazi samo konj, a princ nikako ...
Mozda je to zato sto ste KOBILE, a ne princeze! :D









Nema komentara:

Objavi komentar

NAJSMJEŠNIJI VICEVI IZREKE I ANEGDOTE



Zašto crnogorac sjedi na klupi i plače?-Sjeo na čavao pa mu se ne da ustat.
Zašto žene ujutro kad se probude trljaju oči?- Zato što nemaju jaja!
Zašto Englezi rade aute, ali ne i kompjutere?- Ne uspijevaju napraviti kompjuter kojem curi ulje.Zašto plavuša ne voli dojiti svoju bebu?-Jer je boli kad podgrijava mlijeko.Zašto plavuša nosi kompjuter u Dom zdravlja?-Da ga cijepi protiv virusa.
Pita mali Ivica tatu:- Tata, što je to pijanac?- Sine, vidiš li one dvije gredice na ogradi? Eto, pijancu se čini da su tamo 4 gredice.- Ali tata, ja vidim samo jednu gredicu.

GLUPE IZREKE, SMIJESNI STATUSI, GLUPI STATUSI NA FACEBOOK-U, GLUPI VICEVI, SMIJEŠNE SLIKE, PROVALE, GLUPANI I GLUPAČE VICEVI,ANEGDOTE