četvrtak, 23. veljače 2012.

Poznati se provaljuju u gluposti

"Za mene je manekenstvo nešto što radim za sve crne ljude."
Naomi Campbell, supermodel
"Odjednom ste kao Bin Laden Americi. Osama Bin Laden je jedini koji zna kroz što prolazim."
R. Kelly, pjevač
"Spremni smo na bilo kakav nepredviđeni događaj koji se može ili ne mora dogoditi."
Al Gore, političar
"Ne dopuštam da novinari prekapaju po našim papirima. Mi smo predsjednik."
Hilary Clinton, kandidatkinja za predsjednicu SAD-a
"Proza je sjajna. Možete izmisliti gotovo bilo što."
Ivana Trump
"Kemija je predmet u školi ili na fakultetu gdje pokušavaš odgonetnuti koliko je dva plus 10, ili tako nešto."
Dennis Rodman, košarkaš
"Nisam anoreksična. Ja sam iz Teksasa. Ima li ljudi iz Teksasa koji su anoreksični? Nikad nisam čula ni za jednog. A to uključuje i mene."
Jessica Simpson, pjevačica i glumica
"Svaka minuta je uzbudljivija od iduće."
Linda Evans, glumica
"Jedini sretni umjetnik je mrtvi umjetnik, jer tek tada dođete u situaciju da se ne možete promijeniti. Kad umrem, vratit ću se kao kist."
Sylvester Stallone, glumac
"Činjenice su glupa stvar."
Ronald Reagan, bivši predsjednik SAD-a
"Ne idem na dijete. Samo ne jedem onoliko koliko bih htjela."
Linda Evangelista, supermodel
"Kad god vidim na televiziji tu jadnu djecu koja gladuju svuda po svijetu, plače mi se. Mislim, voljela bih biti tako mršava, ali ne uz sve te muhe i smrt i takve stvari."
Mariah Carey, pjevačica
 "Ja sam tako pametna.  Svi mi govore, kao, 'skini se'. Oprostite, ali NE! Uvijek žele snimiti tu sliku za koju će dobiti novac. Nisam glupa."
Paris Hilton, starleta
 "Imam li veliku žabu u kosi? Imam osjećaj da mi nešto jede moj mozak."
Joaquin Phoenix, glumac
"Mislim da je film 'Clueless' vrlo dubok. Mislim da je dubok tako što je vrlo lagan. Mislim da lakoća mora dolaziti s vrlo dubokog mjesta ako je riječ o istinskoj lakoći."
Alicia Silverstone, glumica


Bush svakako prednjači svojim izjavama. Previše ih je da ih prenesemo sve, pa evo tek jedne.
"Mislim da je rat opasno mjesto."
George Bush, predsjednik SAD-a
"Ja puno dugujem svojim roditeljima, posebno mojoj majci i ocu."
Greg Norman, golfer
"Vjerujem da su Beatlesi djelomično odgovorni za pad komunizma."
Miloš Forman, filmski redatelj
"Pušenje ubija. A ako umrete, izgubili ste važan dio svog života."
Brooke Shields, glumica
"Često putujem u prekooceanske zemlje, kao na primjer u Kanadu."
"Nikad nisam željela ići u Japan. Jednostavno zato što ne volim jesti ribu. A znam da je to vrlo popularno tamo u Africi."
Britney Spears, pjevačica
"Dakle, gdje se održava Cannes Film Festival ove godine?"
Christina Aguilera, pjevačica

Nema komentara:

Objavi komentar

NAJSMJEŠNIJI VICEVI IZREKE I ANEGDOTE



Zašto crnogorac sjedi na klupi i plače?-Sjeo na čavao pa mu se ne da ustat.
Zašto žene ujutro kad se probude trljaju oči?- Zato što nemaju jaja!
Zašto Englezi rade aute, ali ne i kompjutere?- Ne uspijevaju napraviti kompjuter kojem curi ulje.Zašto plavuša ne voli dojiti svoju bebu?-Jer je boli kad podgrijava mlijeko.Zašto plavuša nosi kompjuter u Dom zdravlja?-Da ga cijepi protiv virusa.
Pita mali Ivica tatu:- Tata, što je to pijanac?- Sine, vidiš li one dvije gredice na ogradi? Eto, pijancu se čini da su tamo 4 gredice.- Ali tata, ja vidim samo jednu gredicu.

GLUPE IZREKE, SMIJESNI STATUSI, GLUPI STATUSI NA FACEBOOK-U, GLUPI VICEVI, SMIJEŠNE SLIKE, PROVALE, GLUPANI I GLUPAČE VICEVI,ANEGDOTE